)

Nattinlägg

För de första vill jag bara börja detta inlägg med att berätta om hur otroligt trött jag är på vår design.. om vi byter tror jag seriöst faktiskt att jag kommer blogga mer, men jag kan inte ändra den själv så får hitta något som kan fixa de åt oss.


Jag vet inte var jag ska börja någonstans, allt bara snurrar runt i min skalle och jag känner att jag måste skriva av mig nu när mella ligger och sover så sött. De har hänt så himla mycket i mitt liv dom här senaste dagarna så jag knappt ens vet var jag ska ta vägen.. Jag har träffat en massa nya trevliga människor men också förlorat en person som stod mig väldigt nära, nästan lite för nära. Jaja hoppas de löser sig iallafall för jag hatar att må såhär..

Förresten börjar vår statistik öka igen, kul att ni börjar titta in igen. Nu ska jag fortsätta kolla på how i meet your mother. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0