)

Only time can tell

Hejsan ni trogna läsare! Har faktist bloggat flera gånger men varje gång jag har tänkt att ladda upp en bild så har jag råkat gå tillbaka så jag lixom raderar heeela jävla inläggen och då pallar jag inte skriva om hehe.
Men jag tänkte va lite snäll och göra en sammanfattning av vad vi gjort dessa dagar :)
  • Vi har festat med massa roliga människor!
  • Gått på avskedsmiddag/fest för våra två vänner som flyttar utomlands det här skolåret (bajs på er)
  • Varit på grönalund!! wopwop, seriöst skit kul! Kändes som jag var tilbaka till "guldkortet-tiderna" när vi åkte pop expressen haha..
  • Vi har fixat våra naglar
Ja de är väl det som är värt att berätta i stort sätt! Jag har tränat idag också för första gången på alldeles för länge, och ska köra ett spinningpass imorgon klockan 11 tänkte jag. Känner att de inte håller att sova till 2längre. Skolan börjar ju på måndag..... Men nu ska jag kolla någon film hade jag tänkt, men först lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0