)

skola imorgon

Nu när skolan drar igång igen tänkte vi bli mer seriösa med vårt bloggande hehe, så vi vet..
Iallfall imorgon börjar skolan o de känns inte sådär jättesbra, har serri haft världens dåligaste sommarlov.. inte fått åka utomlands, typ inte gjort något, gjort slut med min boyi osv.. Men jag har ändå träffat en massa trevliga nya ansikten och de är väl de som har gjort min sommar lite bättre iallafall.
Just nu sitter jag hemma hos mickan och vi förbereder lite smått inför imorgon sen blir de att sova. Jag har verkligen panik just nu, tänk att vi snart ska behöva genomgå en svensk jävla äckel vinter snart igen, inte kul..
Men nu har jag lättat lite på hjärtat och känner att de är dags att avrunda inlägget här, så sov så gott våra fina läsare som bara blir fler och fler för varje dag som går hehe.. Vi hörs troligvis snart igen. Ciao
charmig bild eller vad?
bilder från en sommarkväll hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0