)

Fade into darkness

Vi suger helt klart på att blogga, men det har hänt mycket och jag och jennifer har kommit fram till att den här sommaren har varit den sämsta hitils i våra liv. Även jag och Marcus har gjort slut och de känns jävligt jobbigt och konstigt, så nu är alla jävlar singlar.. Men måste på något sätt utnutja den här sista veckan på lovet även fast jag helst bara vill ligga inne helt själv, Finner det på något vis skönare att vara ensam när jag e ledsen. Men hade aldrig klarat de utan mina fina vänner, tack för att ni finns där :) älskar er ♥
Just because one person doesn’t seem to care for you, doesn’t mean you should forget about everyone else who does.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0